ZP-31/2018 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni USG Poradni "K" Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Polska-Warszawa: Wyroby do angiografii
2018/S 062-136992
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
012298697
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
Tel.: +48 225690159
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Faks: +48 225690247
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.med.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni USG Poradni "K" Szpitala Bielańskieo w Warszawie
Zamówienie podzielono na 32 pakiety.
Pakiet do badań diagnostycznych
Pakiet do badań diagnostycznych.
Wymagane wadium 990.00 PLN.
Pakiet startowy do angiografii
Pakiet startowy do angiografii.
Wymagane wadium 1 815.00 PLN.
Cewniki prowadzące do typowych zabiegów PCI
Cewniki prowadzące do typowych zabiegów PCI.
Wymagane wadium 690.00 PLN.
Cewniki prowadzące do złożonych zabiegów PCI
Cewniki prowadzące do złożonych zabiegów PCI.
Wymagane wadium 150.00 PLN.
Cewniki przedłużające do cewników prowadzących do angioplastyki typu „mother in child”
Cewniki przedłużające do cewników prowadzących do angioplastyki typu „mother in child”.
Wymagane wadium 160.00 PLN.
Prowadniki angioplastyczne do typowych zabiegów PCI
Prowadniki angioplastyczne do typowych zabiegów PCI.
Wymagane wadium 1 300.00 PLN.
Prowadniki angioplastyczne do zabiegów PCI złożonych oraz CTO
Prowadniki angioplastyczne do zabiegów PCI złożonych oraz CTO.
Wymagane wadium 200.00 PLN.
Zestawy do typowych zabiegów PCI z implantacją DES
Zestawy do typowych zabiegów PCI z implantacją DES.
Wymagane wadium 2 700.00 PLN.
Zestawy do złożonych zabiegów PCI z implantacją DES
Zestawy do złożonych zabiegów PCI z implantacją DES.
Wymagane wadium 880.00 PLN.
Stenty do zmian długich i krętych
Stenty do zmian długich i krętych.
Wymagane wadium 655.00 PLN.
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny do zmian dystalnych
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny do zmian dystalnych.
Wymagane wadium 1 200.00 PLN.
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny do zmian trudnodostępnych
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny do zmian trudnodostępnych.
Wymagane wadium 430.00 PLN.
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny do zabiegów z wykorzystaniem techniki DK CRUS
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny do zabiegów z wykorzystaniem techniki DK CRUS.
Wymagane wadium 480.00 PLN.
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny ze skróconym czasem konieczności stosowania podwójnej terapii przeciwpłytkowej
Stenty uwalniające lek antyproliferacyjny ze skróconym czasem konieczności stosowania podwójnej terapii przeciwpłytkowej.
Wymagane wadium 1 000.00 PLN.
Stentgrafty do tętnic wieńcowych
Stentgrafty do tętnic wieńcowych.
Wymagane wadium 70.00 PLN.
Cewniki balonowe wysokociśnieniowe do doprężania stentów
Cewniki balonowe wysokociśnieniowe do doprężania stentów.
Wymagane wadium 870.00 PLN.
Cewniki balonowe do CTO
Cewniki balonowe do CTO.
Wymagane wadium 80.00 PLN.
Cewniki balonowe do zmian twardych wraz z dedykowanym inflatorem
Cewniki balonowe do zmian twardych wraz z dedykowanym inflatorem.
Wymagane wadium 140.00 PLN.
Cewniki balonowe do restenozy w stencie
Cewniki balonowe do restenozy w stencie.
Wymagane wadium 140.00 PLN.
Cewniki balonowe tnące
Cewniki balonowe tnące.
Wymagane wadium 150.00 PLN.
Cewniki balonowe uwalniające substancję antyproliferacyjną Paclitaxel
Cewniki balonowe uwalniające substancję antyproliferacyjną Paclitaxel.
Wymagane wadium 400.00 PLN.
Cewniki do trombektomii wieńcowej
Cewniki do trombektomii wieńcowej.
Wymagane wadium 340.00 PLN.
Mikrocewniki wieńcowe
Mikrocewniki wieńcowe.
Wymagane wadium 230.00 PLN.
Systemy dystalnej protekcji naczyniowej do zabiegów w żylnych pomostach aortalno-wieńcowych
Systemy dystalnej protekcji naczyniowej do zabiegów w żylnych pomostach aortalno-wieńcowych.
Wymagane wadium 210.00 PLN.
Prowadniki i cewniki do aterektomii rotacyjnej wraz z dzierżawą konsoli
Prowadniki i cewniki do aterektomii rotacyjnej wraz z dzierżawą konsoli.
Wymagane wadium 570.00 PLN.
Sondy do IVUS i prowadniki do FFR wraz z dzierżawą urządzenia do ultrasonografii wewnątrzwieńcowej (IVUS)
Sondy do IVUS i prowadniki do FFR wraz z dzierżawą urządzenia do ultrasonografii wewnątrzwieńcowej (IVUS).
Wymagane wadium 2 210.00 PLN.
Balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej
Balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej.
Wymagane wadium 140.00 PLN.
Akcesoria do koronarografii i PCI
Akcesoria do koronarografii i PCI.
Wymagane wadium 990.00 PLN.
Zestawy do aortografii/wnetrykulografii
Zestawy do aortografii/wnetrykulografii.
Wymagane wadium 20.00 PLN.
Opaski uciskowe na tętnicę promieniową
Opaski uciskowe na tętnicę promieniową.
Wymagane wadium 200.00 PLN.
Systemy do bezszwowego zamykania tętnic udowych, z wykorzystaniem gąbki kolagenowej
Systemy do bezszwowego zamykania tętnic udowych, z wykorzystaniem gąbki kolagenowej.
Wymagane wadium 300.00 PLN.
Cewniki balonowe dla Poradni „K”
Cewniki balonowe dla Poradni „K”.
Wymagane wadium 80.00 PLN.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
6.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp.
7. Podstawy wykluczenia Wykonawcy:
7.1 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę.:
7.1.1 w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp.
7.1.2 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-14 oraz 16-20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienia stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Wskazanej regulacji nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
7.2 Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp tj.:
7.2.1 Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 333 ust. 1 ustawy z dnia 15.5.2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978,1259,1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 616), lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28.2.2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
7.2.2 Wykonawcy, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
7.2.3 Wykonawcy, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
7.2.4 Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł stosowne porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Cd.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego
8.1 Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego Wykonawcę:
8.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ). JEDZ składany jest wraz z ofertą.
8.1.2 oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu
8.2 Dokumenty oraz oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w pkt 8.2.1 – 8.2.7 niniejszej SIWZ.
8.2.1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8.2.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
8.2.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
8.2.4 odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
8.2.5 oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
8.2.6 oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
8.2.7 oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716),
Cd.
8.2.8 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.1 - 8.2.4 niniejszej SIWZ, składa odpowiednio:
1) pkt 8.2.1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) pkt 8.2.2 - 8.2.4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.2.9 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż, odpowiednio: 6 miesięcy/ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.2.10 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.2.1 składa dokument, o którym mowa w pkt 8.2.8 pkt 1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.2.11 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.1 -
8.2.4 niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
8.2.12 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.1 - 8.2.4, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
Cd.
8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej.
8.3.1 deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) – z podaniem numeru pakietu, którego dotyczy;
8.3.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej, z podaniem numeru pakietu, którego dotyczy.
8.4 Inne wymagane dokumenty, składane przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą:
8.4.1 dowód wniesienia wadium
8.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
8.5.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
W sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
8.5.2 JEDZ, o którym mowa w pkt 8.1.1 składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.5.3 Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.2 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.5.4 Dokument, o którym mowa w pkt 8.4 niniejszej SIWZ składa pełnomocnik wraz z ofertą.
8.5.5 Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.2 oraz 8.3 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie najwyżej oceniona.
8.5.6 Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie
O udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
8.5.7 Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
8.5.8 Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV: Procedura
Siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 107.
Cd IV.2.6.
2 miesiące=60 dni
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;
3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Pliki do pobrania
- SIWZ ZP-31 (opubl. dn. 29.03.2018 r.) doc, 932 KB, 29.03.2018
- JEDZ do SIWZ ZP-31 (opubl. dn. 29.03.2018 r.) doc, 189 KB, 29.03.2018
- odpowiedzi na zapytania (opubl. dn. 09.04.2018 r.) doc, 221.5 KB, 09.04.2018
- odpowiedzi na zapytania 2. (opubl. dn. 19.04.2018 r.) doc, 268 KB, 19.04.2018
- odpowiedzi na zapytania 3. (opubl. dn. 24.04.2018 r.) doc, 227 KB, 24.04.2018
- informacja z otwarcia ofert sporządzona w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (opubl. dn. 08.05.2018 r.) doc, 349.5 KB, 08.05.2018
- informacja o unieważnieniu postępowania - P. 13,17,19,29,31,32 (opubl. dn. 11.05.2018 r.) doc, 206 KB, 11.05.2018
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 1. (opubl. dn. 15.05.2018 r.) doc, 206.5 KB, 15.05.2018
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 2. (opubl. dn. 16.05.2018 r.) doc, 207 KB, 16.05.2018
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 3. (opubl. dn. 22.05.2018 r.) doc, 214 KB, 22.05.2018
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 4. (opubl. dn. 25.05.2018 r.) doc, 212 KB, 25.05.2018