ZP-14/2018 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę wyrobów medycznych do embolizacji dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Polska-Warszawa: Protezy naczyniowe
2018/S 018-036584
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
012298697
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
Tel.: +48 225690159
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Faks: +48 225690247
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa wyrobów medycznych do embolizacji dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-14/2018).
Zamówienie podzielono na 9 pakietów: pakiet 1: materiały do embolizacji I; pakiet 2: materiały do embolizacji II; pakiet 3: materiały do embolizacji III; pakiet 4: materiały do embolizacji IV; pakiet 5: zamykacz do tętnic; pakiet 6: wkłady do kontrastu; pakiet 7: prowadnice; pakiet 8: dreny; pakiet 9: cewniki.
Materiały do embolizacji I
Siedziba Zamawiającego.
Balon do remodelingu, Cewnik angiograficzny, Cewnik angiograficzny, Cewnik prowadzący neuroradiologiczny, Introduktor udowy, Mikroprowadnik, Mikrocewnik, Prowadnik hydrofilny 0,018 PTFE, Stent model przepł w nacz z tętniakiem, Stent wewnątrzczaszkowy, Odpalarka do spiral, Łącznik Y / konnektor/, Spirala platynowe i pokrywane.
Materiały do embolizacji II
Siedziba Zamawiającego.
Materiał embolizacyjny do embolizacji naczyniaków na zasadzie wytrącenia (precypitacji) materiału embolizacyjnego z roztworu, Mikroprowadnik, Mikrocewniki różne, Pętla do usuwania ciał obcych, System dostawczy do stentu modyfikującego przepływ, Urządzenie do przekierowania przepływu w naczyniu z tętniakiem, Balon, Spirala embolizacyjna, Cewnik prowadzący z podparciem.
Materiały do embolizacji III
Siedziba Zamawiającego.
Spirala duża, Mikrocewnik do spiral dużych, Koszulka.
Materiały do embolizacji IV
Siedziba Zamawiającego.
Katerer, Stent, Mikrocewnik do materiału embolizacyjnego, Cewnik prowadzący, Spirala, Mikrocewnik, Materiał do embolizacji, Mikroprowadnik hybrydowy.
Zamykacz do tętnicy
Siedziba Zamawiającego.
Zamykacz do tętnic.
Wkłady do kontrastu
Siedziba Zamawiającego.
Jednorazowe wkłady kontrastu.
Prowadnice
Siedziba Zamawiającego.
Jednorazowe wkłady kontrastu.
Dreny
Siedziba Zamawiającego.
Dren wysokociśnieniowy, Ucisk biodrowy.
Cewniki
Siedziba Zamawiającego.
Cewniki prowadzące, Spirale, Kable do uwalniania spiral, Stent do stabilizacji spiral, Generator do uwalniania colili typu DeltaPaq przegrzania metodą elektrostatyczną.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7.1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez wykonawcę wraz z ofertą:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). JEDZ składany jest wraz z ofertą.
7.1.1. Ponadto Wykonawca złoży:
1) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
2) formularz specyfikacji cenowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty,
3) dowód wniesienia wadium (Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 8 975 PLN., słownie: osiem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć i 00/100 złotych; w tym: pakiet 1: 4 000 PLN.; pakiet 2: 1 300 PLN.; pakiet 3: 1 200 PLN.; pakiet 4: 550 PLN.; pakiet 5: 180 PLN.; pakiet 6: 15 PLN.; pakiet 7: 30 PLN.; pakiet 8: 100 PLN.; pakiet 9: 1 600 PLN.) W przypadku Wykonawców, którzy wnoszą wadium w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
7.2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy:
1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
7.3. Dokumenty i oświadczania wymagane przed udzieleniem zamówienia (niniejsze postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24 aa ustawy Pzp).
7.3.1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7.3.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7.3.3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7.3.4. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w pkt 6a) pkt 1 niniejszej SIWZ;
7.3.5. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716);
7.3.6. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
7.3.7. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo-w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji-dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
7.3.8. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, adekwatnie do klasy oferowanego wyrobu medycznego-z zaznaczeniem numeru oraz pozycji, której dotyczy;
7.3.9. materiały określające parametry oferowanego asortymentu tj. materiały producenta, foldery, opisy lub katalogi, itp. materiały potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 3 – z zaznaczeniem numeru oraz pozycji, której dotyczy.
7.4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP:
7.4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1-7.3.4 niniejszej SIWZ, składa odpowiednio:
1) pkt 7.3.1-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) pkt 7.3.1-7.3.4-składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7.4.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż, odpowiednio: 6 miesięcy/3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.4.3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.3.1 SIWZ składa dokument, o którym mowa w pkt 7.4.1 ppkt 1) SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7.4.4. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1-7.3.4 niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty;
7.4.5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1-7.3.4, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
7.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7.5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
7.5.2. JEDZ, o którym mowa w pkt 7.1.1) niniejszej SIWZ składa wraz z ofertą każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
7.5.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
7.5.4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.1-7.3.7 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie oceniona jako najkorzystniejsza;
7.5.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3.8-7.3.9 niniejszej SIWZ składa pełnomocnik, jeśli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie oceniona jako najkorzystniejsza;
7.5.6. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę-Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
7.5.7. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy;
7.5.8. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Uwaga: przyjęta wyżej numeracja wynika z SIWZ ZP-14/2018.
Sekcja IV: Procedura
Skrócenie terminu składania ofert wynika z powodu zaistnienia stanu pilnej konieczności, tj. zapewnienia ciągłości zaopatrzenia pacjentów Szpitala w niezbędne wyroby medyczne.
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia przygotowanie przez wykonawców oferty nie jest czasochłonne, wobec czego skrócenie terminu składania ofert nie wpływa w żaden sposób na konkurencyjność postępowania.
Siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 107.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Okres w miesiącach podany w sekcji IV.2.6) należy rozumieć: 2 miesiące = 60 dni.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia-jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni-jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej; 3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: